środa, 4 stycznia 2017

Laminine a problemy z oddawaniem moczu

Przedstawiam historię Pana, który miał problemy z oddawaniem moczu.

"Chciałabym w kilku zdaniach opisać skuteczność działania LAMININE na przykładzie mojego męża. Od lutego 2014 zaczął odczuwać dolegliwości z oddawaniem moczu .
Zgłosił się do lekarza, dostał Nospe rozkurczowo, Furagine, pił dużo wywaru z pietruszki i tak to utrzymywało się do września 2014 roku. 12 września dostał ataku boleści z powodu całkowitego zatrzymania się moczu. Natychmiast zgłosiliśmy się do przychodni urologicznej, gdzie go zacewnikowano. Zeszło 2,5litry moczu i musiał czekać na miejsce w szpitalu do 18 września.
W tym czasie ja zakupiłam mały pakiet LAMININE i podawałam 3 x 1 kaps już od chwili zgłoszenia się do urologa. Do szpitala mąż zgłosił się 18 września i przebywał w nim do 22 września . W czasie pobytu męża w szpitalu ja dokupiłam Laminine i brał 3 x 3 kaps Laminine plus 1 kaps Laminine Omega. W szpitalu leczono go tylko zachowawczo, nie zgodził się na biopsje i inne leczenie szpitalne .
22 września wyszedł ze szpitala z wynikami: PSA-134.4, mocznik 45 mg/dl ,kreatynina 1.71 mg/dl . Brał dalej 3×3 kaps Laminine plus 1 kaps Laminine Omega. W dniu 13 października powtórzylismy badania, które wskazywały bardzo dobrą poprawę stanu zdrowia i tak współczynnik gruczołu krokowego PSA -13.87,mocznik-25,1 , kreatynina -1,10. Następne wyniki zrobiliśmy 29 stycznia 2015 r i współczynnik PSA wynosił 5.78. Od tej chwili bierze już 2×1 kaps Laminine plus 1 kaps Laminine Omega zapobiegawczo do dzis .

Czuje się dobrze , a przy okazji poprawił mu się wzrok, bardzo dużo złagodniały żylaki na obu nogach, stał się żywszy, nabrał sił , poprawił się koloryt skory i jej jędrność (ma 62 lata).

Tu chce złożyć największe podziękowania dla FIRMY LPGN, że nie zaprzepaściła tak cudownego wynalazku dla ludzi, oraz dziękuję wspaniałym ludziom współpracującym z FIRMA LPGN, którzy mi to zaproponowali .

Życzę wszystkim osobom nawet w najgorszych przypadkach chorobowych ,aby na ich drodze staneli ludzie z tak cudownym preparatem, jakim jest LAMININE FIRMY LPGN .
Pozdrawiam,
Maria P.

          Zapraszam na www.iskrazycia.pl
Zobacz jak kupić: http://www.iskrazycia.pl/zarejestrowac-konto-lpgn/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Laminine a borelioza

Enaila o takiej treści otrzymałem od znajomego Ryszarda K. "Tadeusz opisałem tutaj mój przypadek Długo zwlekałem z wiadomością jak ...