poniedziałek, 5 września 2016

Laminine a zakrzepica żył. Lekarz w szoku!

Prawdziwy przykład zażywania Laminine przy zakrzepicy żył:


"Witam. Pozwoliłam sobie do Pani tak późno napisać bo mam do przekazania dla Pani podziękowania od znajomych, którym chyba jako pierwszym powiedziałam o Laminine.

Ich córka ma 32 lata i choruje na bardzo zaawansowana zakrzepice. Cierpiała straszne bóle, nie mogła normalnie funkcjonować. Lekarz prowadzący rozłożył już ręce, żadne leki jej nie pomagały i dodatkowo wpędziły w totalna anemie. Po konsultacji ze swoim profesorem zamówiła Laminine ode mnie.


Brała 2 tabletki dziennie. Już po 2 tygodniach poczuła się lepiej A dziś odebrała wyniki badan krwi i jest 50% poprawy. Profesor doznał szoku i teraz zwiększył jej dawkę na 4 tabletki. Śmiem twierdzić, że ten produkt ratuje jej życie. Jeszcze raz serdecznie dziękuję w imieniu znajomej, ale i swoim, przede wszystkim za cierpliwość i pomoc przy zamawianiu."


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Laminine a borelioza

Enaila o takiej treści otrzymałem od znajomego Ryszarda K. "Tadeusz opisałem tutaj mój przypadek Długo zwlekałem z wiadomością jak ...