środa, 14 września 2016

Laminine poskramia cukrzyce!



Przykłady działania Laminine na cukrzyce:

"Przypadek sprawił, że w 2008 roku dowiedziałem się o mojej cukrzycy (308mg/dl) i od tej pory stała się moją wierną towarzyszką na dobre i na złe chyba do końca życia.


Mimo zażywanych tabletek w 2014 zaczął się poważny problem, cukier podskoczył do 588mg/dl, skoki cukru od 80 do 320mg/dl i w ciągu kilku dni pojawiły się otwarte rany na prawym podudziu. Nie wiele dzieliło mnie od amputacji (słysząc rozmowę lekarzy uciekłem z izby przyjęć), oczywiście insulina, ból, i załamanie. Bardzo jestem przywiązany do swojej nogi i trudno było by mi się z nią rozstać.



Zacząłem szukać możliwości wolnych od skalpela i dużo by opisywać, czego próbowałem ( a rany otwarte, noga boli, cukier skacze). Kto szuka ten znajdzie, to stare przysłowie już niebawem i u mnie miało się spełnić.

Wybawieniem okazał się preparat o nazwie LAMININE, początkowo potraktowany jak kolejny cudowny wynalazek na wszystko, czyli na nic. Na szczęście w tym przypadku nie miałem racji ( rany pozamykane – zostały tylko ślady, skoki cukru pomiędzy 80 – 160mg/dl, insuliny o 1/3 mniej, siofor z 3 na 2x dziennie. Żyć się chce!!!”

Film o tym, jak doktor Edward Andujar opowiada o badaniach klinicznych dotyczących wpływu Laminine na poziom cukru we krwi:




Kolejny przykład:

Kobieta, 63 lata

Cukrzyca typu 2 na insulinie, 3 razy dziennie od 19 lat, cukier ponad 300.
Niedawno neurolog stwierdził martwicę żył obwodowych w kończynach dolnych i że nogi do obcięcia – prawie w ogóle nie mogła chodzić a mrowienie i pieczenie nóg doprowadzało kobietę do szału, to był ból nie do wytrzymania – nie spała całe noce była znerwicowana.
Bóle głowy migreny od rana do wieczora.
Wysokie ciśnienie 240/120,
alergie na wszystko,
kaszel cały rok,
chore serce (wieńcówka),
bóle stawów.

Od 26.08.2014r. zażywa przez pierwszy tydzień: 2 Laminine rano i 2 Laminine OMEGA+++ w południe oraz 2 Laminine wieczorem. Po tygodniu zmniejszone dawkowanie: 1 Lamininie rano i wieczorem oraz 1 Laminine OMEGA+++ w południe.

Po dwóch dniach zażywania nareszcie zaczęła przesypiać całą noc.

Zniknęły całkowicie bóle głowy, po 3 dniach zauważyła że nie ma bólu przy zmianie pogody.

Po tygodniu zażywania ustąpiły całkowicie bóle nóg, pieczenie i mrowienie. Może chodzić nawet po 2,3 km i nic nie boli. Jest szczęśliwa, że biega codziennie po całym mieście i nogi nie bolą.

Cukry bardzo się poprawiły 120-145. Zastrzyki insuliny zmniejszone do 2 dziennie.

Całkowicie odstawiła tabletki na ciśnienie, wyregulowało się do 120/70.

Zniknęły problemy z sercem.

Bardzo poprawiła się cera.

Obejrzyj również opinie farmaceutki o Laminine w poskramianiu cukrzycy:




Zapraszam na: www.iskrazycia.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Laminine a borelioza

Enaila o takiej treści otrzymałem od znajomego Ryszarda K. "Tadeusz opisałem tutaj mój przypadek Długo zwlekałem z wiadomością jak ...