środa, 7 września 2016

Laminine a utrata wzroku


Przykład 1.

Prawdziwa opinia mężczyzny 25 lat:

"Od dłuższego czasu bardzo szybko pogarsza mi się wada wzroku. Noszę okulary z soczewkami -3,5 na lewym oku oraz -3,75 na prawym oku. Wada wzroku ostatnio tak postąpiła, że mimo okularów nie bylem w stanie rozróżniać kształtów patrząc prawym okiem. Samochodem zacząłem jeździć używając już tylko lewego oka.





Po pierwszym miesiacu suplementacji w ilosciach 2 x laminine rano, 1 x omega w poludnie i 2 x laminine wieczorem widzenie w prawym oku wróciło do tego stopnia ze teraz widzę w okularach juz bardzo dobrze."


Przykład 2.

Bartek Górka:

"Uchodzę za osobę teoretycznie zdrową…, jednak miewalem w przeszlosci problemy zdrowotne.

Zacząłem od 2 kapsułek Laminine rano + 1 kapsułka Laminine Omega w ciagu dnia + 2 x Laminine wieczorem.

Już po 2 godzinach od wzięcia pierwszych 2 kapsulek zauważyłem, że poprawia mi się wzrok … przestała mnie kompletnie boleć głowa (która potrafiła boleć całymi dniami).

Wrażenie jakie miałem porównuje do sytuacji, w której siedzę cały dzień w pomieszczeniu w którym włączony jest np. komputer i nagle ten komputer wyłączaja … robi się taka błoga cisza 🙂 Tak właśnie się czułem … totalny spokój 🙂 Zasnąłem jak dziecko, a następnego dnia obudziłem się pierwszy raz od wielu miesięcy bez bólu głowy. 🙂

Po miesiącu zażywania Laminine zrobiłem sobie komplet badań – łącznie z prześwietleniem klatki i tomografia komputerowa głowy. Wyniki krwi i innych badan mam najlepsze w całym moim życiu dorosłym, zregenerowałem kolano, w którym nie miałem czucia przez 25 lat, a teraz normalnie czuje, po udarze móżdżku sprzed 7 lat miałem silną nerwice lękową … miewałem czasem zawroty głowy oraz lewa ręka i noga bywała słabsza a teraz nie ma różnicy w stosunku do prawej i zawroty głowy minęły. Zniknęły mi zrosty na płucach, które miałem po zapaleniu opłucnej sprzed 15 lat … i wiele innych rzeczy …. Długo by pisać … i to zaledwie po 1 miesiącu brania tego suplementu."


Zapraszam na: www.iskrazycia.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Laminine a borelioza

Enaila o takiej treści otrzymałem od znajomego Ryszarda K. "Tadeusz opisałem tutaj mój przypadek Długo zwlekałem z wiadomością jak ...