piątek, 2 grudnia 2016

Laminine a choroba Hashimoto


Wiadomość od Haliny:

"Witam. Mam super wiadomość: w poniedziałek przyszły wyniki moich badań. Wszystkie wyniki, poza lekkim niedoborem witaminy D3 są super, również anty TG, które w ostatnich latach było znacznie przekroczone.

Zaczęłam od dawki:
2 x 2 Laminine,
potem 3 x 2 LamininePo 2 tygodniach zaczęłam brać 4 x 2 Laminine, 2 x 1 Omega, 2 x 1 Digestive i 2 x1 Immune.



Po 2,5 mies zrobiłam USG tarczycy - okazało się ze tarczyca "wróciła" do swoich normalnych rozmiarów (była pomniejszona). A Hashimoto miałam zdiagnozowane ponad 4 lata temu - nie zaaplikowano mi żadnych hormonów. Nadal biorę 4 x 2 Laminine oraz po 1 szt. Omega, Digestive i Immune. Dodatkowo biorę (od 22 mies.) witamine C, kompleks B, minerały, Q10 w technologii NTC (szybkiego wchłaniania). Suplementacja organizmu umożliwiła podjęcie ponownie normalnej pracy tarczycy!

Żegnaj Hashimoto...."

Zapraszam na www.iskrazycia.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Laminine a borelioza

Enaila o takiej treści otrzymałem od znajomego Ryszarda K. "Tadeusz opisałem tutaj mój przypadek Długo zwlekałem z wiadomością jak ...