sobota, 17 grudnia 2016

Laminine a rak jelita grubego.

"Witajcie kochani!

Mimo ograniczonego czasu, ponieważ pracuje w biznesie tradycyjnym, dzisiaj spotkałem się z moją partnerką, która korzysta z Laminine już kilka miesięcy.
Taką decyzję podjęła ponieważ od kilku lat cierpiała na bóle żołądka.
Wyobraźcie sobie po dwóch tygodniach zażywania Laminine 4 dziennie plus omega zeszły z żołądka ogromne skrzepy i do dzisiaj od tego czasu zero bólu.
Następnie okazało się, że ma guza na jelicie grubym, oczywiście lekarze natychmiast skalpel i chemia.

Tylko że ta pani się nie zgodziła, ponieważ całe życie była pielęgniarką w Wiedeńskim szpitalu i wie doskonale co znaczy chemia.

Uparcie zażywała Laminine i przy ostatnich badaniach wyszło że guz zniknął, po prostu rozpłynął się, a krew jest w jak najlepszym porządku.

Ta pani czuje się wspaniale, odmłodniała i cieszy się życiem, zapominając o wszelkich dolegliwościach. Oczywiście Laminine, Laminine Omegę, Immune zażywa cały czas profilaktycznie.

Jednym słowem Laminine jest niesamowita – cud natury.
Życzę wszystkim wspaniałego weekendu!
Krzysztof P."

Zapraszam na: www.iskrazycia.pl
Zobacz jak kupić: http://www.iskrazycia.pl/zarejestrowac-konto-lpgn/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Laminine a borelioza

Enaila o takiej treści otrzymałem od znajomego Ryszarda K. "Tadeusz opisałem tutaj mój przypadek Długo zwlekałem z wiadomością jak ...