czwartek, 8 grudnia 2016

Laminine a stwardnienie rozsiane (SM)



Przedstawiam Państwu opinie na temat działania naszej Laminine przy stwardnieniu rozsianym (SM):

Ala i Zygmunt znajomi Bartka Górki. Ala jest chora na SM. Opisali swoje doświadczenie z Laminine:

„Zaczęłam brać preparat w czerwcu 2014 roku po tym, jak produkt ten poleciła mi moja przyjaciółka . Cierpię na stwardnienie rozsiane (SM) zmagałam się z rzutami porażeń . Po kilku dniach zauważyłam, że śpię głębiej, co wpłynęło na moje ogólne samopoczucie. Jednak przez cały czas odczuwałam lęki i nie byłam w stanie się skoncentrować. Po 4 miesiącach zażywania preparatu poczułam większą ruchomość w nogach i rękach , lepiej widzę, lepiej mi się myśli i ogólnie mam bardziej optymistyczne nastawienie do życia i więcej energii. Preparat ten to ważna część mojej codziennej diety. Czuję jak wpływa na mój ogólny stan zdrowia i samopoczucie Preparat brałam na początku 2×2 co 2 dni zwiększałam ilość teraz biorę 2X 7kapsułek . Już rok biorę preparat ,czuję się dobrze , uczestniczę w życiu rodziny praca ,wycieczki ciągle biorę Laminine, Omegę, Digestive, Immune aktualna dawka Laminine to 3×2 ” Zauważyłam że po dodaniu Digestiwe i Immune mój stan zdrowia dużo szybciej zaczął się poprawiać .Polecam też wraz z mężem preparat /od 2 miesięcy / ludziom potrzebującym i dbającym o zdrowie i widzę jak wspaniale działa. Mam osoby którym poleciłam preparat i już po kilku tygodniach widziały efekty.

Dodatkowo Ala bierze 2- 3 Digestive i 2-4 Immune .”

Zapraszam na: www.iskrazycia.pl
Zobacz jak kupić: http://www.iskrazycia.pl/zarejestrowac-konto-lpgn/










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Laminine a borelioza

Enaila o takiej treści otrzymałem od znajomego Ryszarda K. "Tadeusz opisałem tutaj mój przypadek Długo zwlekałem z wiadomością jak ...