piątek, 2 grudnia 2016

Laminine a zakrzepica żył.


Historia Andrzeja Zajki, jednego z dystrybutorów Laminine:

"Jak wszyscy wiedzą, ja miałem otwarte rany na kostkach przez 15 lat. Od jakiegoś czasu nie mam tych ran, bo to, że one poznikały w ubiegłym roku, to jeszcze przez wiele miesięcy miałem zaognione te miejsca i jeszcze mi zawijano nogi w przychodni bandażami uciskowymi przez długi czas. Od jakiegoś czasu już nie mam żadnych bandaży, ale nadal noszę specjalne rajstopy uciskowe, jednakże nie mam żadnych opatrunków, nic kompletnie.




Do czego zmierzam. Ostatnio bardzo rzadko wychodziłem z domu na jakieś spacery - mój błąd.
W sobotę spotkałem się z Erwinem i Jadwigą, jego poleconą w Glasgow, poszliśmy na kawkę, pospacerowaliśmy po centrum Glasgow, gdzie na każdym kroku jest sporo fajnych atrakcji.

Byłem na nogach przez jakieś 5-6 godzin non-stop

W Niedzielę to samo, od 16.30, w domu byłem około północy.

I odczułem bardzo silny ból w miejscu, gdzie były 2 rany, na prawej i lewej nodze od strony zewnętrznej. A że codziennie jem Laminine, średnio 2-3 kps, 1 Omegę, czasami 2, 1 Immune - Digestive mi się skończyła, na takim dawkowaniu jestem od kilku miesięcy, jednakże wcześniej przez prawie rok byłem na dawce:
6 Laminine
3-4 Omegi
3 Digestive
3 Immune, czasami więcej.
I po tych 2 dniach wielogodzinnym chodzeniu na nogach i pojawieniu się bólu, na trzeci dzień, jak się wyspałem, czyli dzisiaj, w poniedziałek nie ma żadnego bólu. Nic - Zero.

Zmierzam do tego, że mój organizm został praktycznie zregenerowany przez zażywanie zwiększonych ilości produktów przez rok czasu, potem na dawkach profilaktycznych, dlatego wszelkie zmęczenia, jakieś zwichnięca, przypadkowe, lekkie kontuzje znikają bardzo szybko, w przeciągu doby, czy dwóch.

Dlatego, że nasze komórki macierzyste stale pracują. Stale codziennie dostarczamy FGF2 i wszystkie 22 aminokwasy i dlatego takie regeneracje trwają baaaardzo szybko. Mało tego, na codzień śpię maksymalnie po 3-4 godziny, dłużej nie da rady :)

A na samym początku przez wiele miesięcy od sierpnia 2014r, do mniej więcej stycznia, lutego 2015r, spałem prawie na stojąco, gdy zacząłem zażywać Laminine.

Zapraszam na www.iskrazycia.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Laminine a borelioza

Enaila o takiej treści otrzymałem od znajomego Ryszarda K. "Tadeusz opisałem tutaj mój przypadek Długo zwlekałem z wiadomością jak ...