poniedziałek, 12 grudnia 2016

Laminine a nowotwór piersi z przerzutami na kręgosłup


Wiadomość od Tadeusza

W grudniu 2015r zgłosił się do mnie mąż Pani Teresy (52 lata).

Właśnie wrócił ze szpitala, w którym na oddziale onkologicznym leżała jego żona. Był zrozpaczony.

Lekarz prowadzący poinformował go, że stan jego żony jest bardzo zły, że nie mogą już podać następnej chemii, bo pacjentka może jej nie przeżyć. Rodzina musi się przygotować na najgorsze.

Już nic nie mogą zrobić.

W tym dniu będąc u zony, od jednej z pacjentek dowiedział się o Lamininie. Jej ten preparat bardzo pomaga w walce z chorobą nowotworową. Ona właśnie skierowała go do mnie.





HISTORIA PANI TERESY.

Przed 7 laty stwierdzono u niej raka piersi.

Ponieważ to było początkowe stadium udało się go zaleczyć.

Na początku 2015r zaczęła się źle czuć i cierpiała na bóle kręgosłupa. Niestety lekarze nie rozpoznali raka. Przez kilka miesięcy leczono ją środkami przeciwbólowymi. Dostała też skierowanie na masaże. Dopiero masażysta zauważył guzy na kręgosłupie i zasugerował wizytę u onkologa. Pani Teresa w tym czasie nie mogła już chodzić i poruszała się tylko na wózku.

Diagnoza onkologiczna - przeżuty na kręgosłup i płuca.

Przystąpiono do tradycyjnego leczenia.
W grudniu 2015r lekarze nie dawali jej żadnych szans.

W grudniu 2015r zaczęła przyjmować Lamininę (10 kapsułek dziennie), LamininęOmega+++ (2 kasułki dziennie), Immune (2 tabletki dziennie).

Pół roku póżniej (maj 2016r) odwiedziła mnie razem z mężem.

Zobaczyłem ją wtedy pierwszy raz, mimo że mieszkamy w jednej miejscowości.

Powiedziała mi, ze Laminina uratowała jej życie, że codziennie na pieszo chodzi do kościoła (ok. 1 km) i dziękuje Panu Bogu za uratowanie życia i za Lamininę.

22.11.2016r odwiedziła mnie ponownie. Dostarczyła wyniki badań.

Są coraz lepsze. Pani doktor w szoku. Mówi, że pani Teresa jest pierwszą jej pacjentką u której choroba tak szybko się cofa.

Pani Teresa jest szczęśliwa i pełna życia. Co prawda nowotworu jeszcze całkowicie się nie pozbyła, ale dalej zażywa Lamininę i wierzy że całkowicie pozbędzie się tej strasznej choroby.


Zapraszam na: www.iskrazycia.pl
Zobacz jak kupić: http://www.iskrazycia.pl/zarejestrowac-konto-lpgn/


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Laminine a borelioza

Enaila o takiej treści otrzymałem od znajomego Ryszarda K. "Tadeusz opisałem tutaj mój przypadek Długo zwlekałem z wiadomością jak ...