piątek, 2 grudnia 2016

Laminine a nowotwór trzustki


"Właśnie spotkalem się z Panią Alicją, która od 2 miesiecy kupuje laminine dla swojego 86-letniego męża chorego na nieoperowalny nowotwór trzustki. Aktualnie jest już po 4tej chemii. Oprócz tego ten Pan ma cukrzyce typ 2.
Dzisiaj na spotkanie przyszła ze swoim mężem, który przyszedł z kijkami do nordic walking i ma teraz pełno energii oraz tryska humorem :)
Kilka dni temu zrobili badanie i okazalo sie, że guz na trzustce się zmniejszył z 27/30 na 19/30
Ponadto już w pierwszym miesiącu zaczęły się wyrównywać cukry. A jeszcze 2 miesiące temu rodzina chciała się z nim żegnać.



Od 26 kwietnia 2016 przyjmuje 10 laminine i 2 omegi+++ dziennie.
Laminine jest rewelacyjna :) w takich momentach najbardziej dociera do mnie dlaczego zajmuje sie tym produktem.

Aktualizacja 23 września 2016
Najnowsze wyniki badań wykazały spadek markerów nowotworowych za 111 do 33

Aktualizacja 10 pazdziernika 2016
Guz zmniejszył się z pierwotnych rozmiarów 30x27 mm do rozmiarów 20x17 mm.


Zapraszam na www.iskrazycia.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Laminine a borelioza

Enaila o takiej treści otrzymałem od znajomego Ryszarda K. "Tadeusz opisałem tutaj mój przypadek Długo zwlekałem z wiadomością jak ...