wtorek, 7 lutego 2017

Laminine a rak krtani

"Przypadek mojego 64 letniego męża - w grudniu 2015 zaczyna tracić głos, wiec postanowiliśmy zrobić badanie CT w lutym 2016. Diagnoza - Guz krtani strona prawa.

Po biopsji. Rozpoznanie; 1-2 RAK PŁASKONABŁONKOWY INWAZYJNY G-2.

Przeprowadzono radioterapię nacieku krtani i węzłów chłonnych szyi. W 30 frakcjach na węzły chłonne szyi. Co tygodniowe badania krwi wychodziły dobre, nawet lekarz się dziwił, ze tak dobrze przechodzi radioterapie tłumaczyliśmy ,że bierze Laminine, ale on nie słyszał o produkcie, więc patrzył na nas z niedowierzeniem, ale nie zabronił.
Napromieniowanie – radioterapia trwała od 15.05.- 24.06.16 r.

Opis: Stan po RTG terapii z powodu raka, prawy fałd głosowy nieruchomy zbliznowaciały, lewy ruchomy prawidłowy.

Dzięki preparatowi Laminine wszystko poszło sprawnie, ku zdziwieniu lekarzy prowadzących, objawy zamiast w drugim tygodniu radioterapii zaczęły się między 5 a 6 tygodniem i po tygodniu zakończenia radioterapii wszystko się wygoiło że nie ma śladu, mam nadzieje, że bezpowrotnie."

Zdjęcia przed i po zażywaniu Laminine:










Zapraszam na www.iskrazycia.pl


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Laminine a borelioza

Enaila o takiej treści otrzymałem od znajomego Ryszarda K. "Tadeusz opisałem tutaj mój przypadek Długo zwlekałem z wiadomością jak ...