środa, 8 lutego 2017

Laminine a zwierzęta



LAMININE W PRZYPADKU ZWIERZĄT

-------------------------------------------------------

"Jestem Lekarzem weterynarii z 30 letnim stażem, moja specjalizacja to psy i koty. Stale korzystałam ze szkoleń, kongresów, czy warsztatów, aby pogłębić wiedzę i znaleźć sposób, aby nasze zwierzątka mniej cierpiały w tym jakże krótkim życiu. Diagnostyka jest na dzień dzisiejszy bardzo silnie rozbudowana, sprzęt i leki dają nam, lekarzom duże możliwości, ale niejednokrotnie, gdy pobieram krew bądź kładę zwierzę na stół, aby zrobić USG lub inne badanie, widzę strach w oczach tych zwierząt i pytanie, - „Po co to? Ja jestem wierny, oddany a wy skazujecie mnie na tak liczne zabiegi i cierpienia.” Od Stycznia 2014 roku leczenie dla mnie stało się łatwiejsze, odkąd poznałam działanie Laminine. 


Preparat jest zarejestrowany dla ludzi i zwierząt, i ja zastosowałam go najpierw u siebie I swoich
psów: Sznaucer olbrzym, suczka 12 lat, zmiany nowotworowe, guzy widoczne gołym okiem. Badania wykazały niewydolność nerek - co dla tej rasy jest normą, zdecydowałam się więc na zastosowanie tego preparatu. Podawałam jej przez 1 miesiąc codziennie Lamininę, a już po kilku dniach zauważyłam, że wróciła jej chęć do zabawy, na spacerze znowu intensywnie biega, a skóra z matowej stała się na powrót świecąca.

Po 2 miesiącach podawania preparatu nie pojawiły się żadne nowe guzy, a istniejące stały się luźne i wiotkie. Z kolei badania kontrolne nerek wykazały, że parametry wróciły do normy. Już mija 5-ty miesiąc, jak podaje jej Laminine i widzę, że moja
dziewczyna/suczka/ jest pełna energii, wzrok tez się poprawił, biega, skacze za piłką tak jak to robiła 5 lat temu. W leczeniu
zwierząt często posiłkuje się Laminine:


--------------------------

Kot białaczkowy, przypadek książkowy niemalże, nie je, nie pije, stan beznadziejny. Poprosiłam właściciela o jeszcze
jedną szansę dla tego zwierzaka. Po miesiącu właściciel opowiada, że kot już je, robi się aktywny, nie przybiera
jeszcze na wadze, ale co najważniejsze – żyje. Aktualnie mijają 4-ty miesiąc jak kot bierze Laminine dziennie. Żałuję tylko, że nie
robiłam zdjęć, bo trudno uwierzyć, że to jest ten sam zwierzak - okrąglutki, połysk, a co najlepsze, zaczął się normalnie zachowywać. Pamiątką minioną są tylko zmienione dziąsła.


--------------------------

Czyniąc stałe obserwacje w trakcie stosowania preparatu stwierdzam, że Laminina szybciej, skuteczniej i lepiej działa na
zwierzęta, prawdopodobnie, dlatego że ilość środka w odniesieniu do Masy ciała jest wielokrotnie większa. Kolejny przypadek to
Owczarek niemiecki, z powtarzającymi się tzw. HOT-Spotami. Bardzo przykre zmiany, zwierzę wygryza się - widoczne są ogromne placki na skórze, zadrapania aż do krwi, zmiany swędzą, są uciążliwe i bolesne, trudne do leczenia. Zastosowałam standardowe leczenie oraz Laminine. Mijają już 3-i miesiąc i hot spot się nie powtórzył. Bardzo szybkie efekty leczenia widać u kotów, gdyż są to zwierzęta, które tylko trzeba wspomóc, a one już bardzo szybko same wracają do zdrowia.


--------------------------

W trudnych stanach, gdzie kot nie chce jeść, podanie 1 kapsułki i to głównie Lamininy OMEGA+++, (bo ma smak i zapach ryby, co dla kotów jest zawsze ponętne) wraca im apetyt, a za tym chęć do życia. Wymioty ustają i wyraźnie skraca się czas leczenia. Zabiegi
chirurgiczne na gruczole mlecznym są zawsze trudne do gojenia, bo zarówno zmiany Chorobowe jak i rana operacyjna jest zwykle bardzo rozległa, długo się goi i zawsze istnieje możliwość zakażenia. Suczka 15 kg, 10 lat, zmiany na całej listwie mlecznej, po operacji, zastosowałam antybiotyki osłonowo oraz codziennie Laminine. Po 12 dniach zdjęłam szwy, rana okazała się czysta, zrośnięta, a takie rany najczęściej goja się po 3 do 4 tygodni.


--------------------------

Pies 16 lat, porażony, nie potrafił utrzymać się na nogach, diagnostycznie to zespół przedsionkowy - wylew – zaburzenia neurologiczne, właściciel prosi o ratunek, zastosowałam leczenie objawowe, i poleciłam Laminine. Po 2 miesiącach pies już przyszedł sam, tzn. na własnych nogach do lecznicy. Zdecydowaliśmy, że podajemy tylko Lamininę oraz leki nasercowe. Mija 5-ty miesiąc podawania i pies chodzi sam, biega, potrafi się otrzepać jak to psy robią, rozciąga kręgosłup i nie widać zmian neurologicznych, właściciel zdecydował się podawać Lamininę dalej.”

Halina M. Województwo śląskie


--------------------------

Moja Kora rasy Amstaf ma 11 lat i bardzo chore stawy. Przy [poruszanie się jęczała. Nie dała się pogłaskać, bo ją bolało. Kora ma chore stawy głównie dlatego, że od małego była bardzo agresywna do innych psów i dlatego chodziła na krótkiej smyczy, bardzo rzadko miała okazję biegać luzem. Mam ją od roku i też chodziła na krótkiej smyczy. Na początku jak przyszła do mnie to kosztowało mnie leczenie pogryzionego psa, mandat na wezwanie innego psiarza. Nawet jak była słaba i chora, a w zasięgu wzroku jak był inny pies, to znienacka potrafiła się zerwać i zaatakować psa a potem nie miała siły iść. Kiedy ból stawów nasilił się, ja stara i głupia podałam przez 3 dni z rzędu 100 Diklofenaku i przyprawiłam psa o krwotoczne zapalenie żołądka i jelit i o mały włos pies by zdechł. Śmiało mogę powiedzieć, że żyje dzięki Laminine i wspomagających preparatów, bo lekarz nie dawał nadziei, że pies z tego wyjdzie. Po kilku dniach, gdy ponownie zrobił wyniki krwi, był bardzo zdziwiony, że są tak rewelacyjne. Powiedziałam o Lamininie, ale machnął ręką i powiedział, abym nie podawała. Jednak nie posłuchałam i podaje Laminine do dziś. Kora ma chore serce, szybko się męczy, drży, więc podaje jej też OMEGA+++ sporadycznie IMMUNE+++ i DIGESTIVE+++, w zależności od potrzeb.


Przy chorych stawach jest bardzo ważna gimnastyka ruchowa. W niedługim czasie zaczęłam Korę spuszczać ze smyczy, jak nie było na horyzoncie innego psa, aby mogła pobiegać i rozruszać chore stawy. O dziwo!! zauważyłam, że agresja Kory zniknęła. Inny pies w pobliżu Kory kilka metrów, a Kora nie atakuje, mało tego, potrafi pierwszy raz w swoim życiu bawić się z innym psem, bez względu na płeć??!!


Znajomi i starzy sąsiedzi, co znają Korę od małego nie mogę wyjść z podziwu i wręcz z niedowierzaniem mówią - KORA LUZEM ?????


CZYŻ TO NIE CUDA ????

Dla takich efektów warto informować ludzi, że jest w końcu NATURALNY POKARM dla organizmu - LAMININE, aby mógł się

SAM UZDROWIĆ.


Zapraszam na www.iskrazycia.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Laminine a borelioza

Enaila o takiej treści otrzymałem od znajomego Ryszarda K. "Tadeusz opisałem tutaj mój przypadek Długo zwlekałem z wiadomością jak ...