środa, 8 lutego 2017

Laminine a zimne stopy, zespół jelita drażliwego, opuchnięte kostki

"Z radością chcę podzielić się informacją o poprawie mojego stanu zdrowia.
1. Od dziecka miałam zimne stopy przez okrągły rok i nawet w czasie upałów sypiałam w skarpetkach. 
Po zażyciu jednej kapsułki Laminine stopy stały się ciepłe. Nie mogłam w to uwierzyć, bo to jest trudne do zrozumienia jak w takim tempie może coś podobnego się zdarzyć.                                 

2. Od 16 lat cierpiałam na zespół jelita drażliwego (bóle brzucha, biegunki). Dolegliwość ta nasiliła się w ostatnich tygodniach do tego stopnia, że nie mogłam normalnie egzystować. Po pięciu dniach zażywania Laminine choroba zaczęła ustępować, a szóstego dnia poczułam się już całkowicie od niej wolna.         

3. Od wielu lat mam opuchnięte kostki u nóg, teraz widzę, że opuchlizna jest coraz mniejsza. Dalej biorę ten "cudowny" preparat, bo chcę być zupełnie zdrowa i  młoda. Bogu dziękuję za to co mnie spotkało.   Serdecznie pozdrawiam.
EP"


Zapraszam na www.iskrazycia.pl
Kupić możesz tutaj: www.sklepiskrazycia.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Laminine a borelioza

Enaila o takiej treści otrzymałem od znajomego Ryszarda K. "Tadeusz opisałem tutaj mój przypadek Długo zwlekałem z wiadomością jak ...