niedziela, 5 lutego 2017

Laminine a kurza ślepota


"Witam. Ja też postanowiłam podzielić się efektami stosowania Laminine w mojej rodzinie.
Moja córka zmagała się z wielką kurzą ślepotą. Wieczorna i nocna jazda samochodem to był dla niej koszmar.

Nieraz opowiadała, ze nienawidzi prowadzić po zmierzchu, bo wszystko się jej zlewa, widzi przed sobą obraz rozmazany i trudno jej ocenić odległość od samochodu przed nią.

Niestety, ze względu na rodzaj pracy jaką wykonuje często zmuszona była do jazdy wieczorem lub w nocy.

Zawsze wiązało się to z dużym strachem i stresem.
Któregoś dnia rano obudziła się z przeziębieniem i bardzo silnym katarem.

Zażyła jedną kapsułkę Laminine, nie licząc na to, że jej pomoże.
Wieczorem zorientowała się, ze czuje się bardzo dobrze.

Przeziębienie i katar zniknęły bez śladu. Pomyślała, że to zasługa Laminine, bo żadnych leków nie brała. Była w szoku, nie przypuszczała, że coś może tak zadziałać.

Zaczęła zażywać Laminine rano i wieczorem.

Po 2 dniach stwierdziła, że chyba lepiej widzi, bo nie założyła szkieł kontaktowych a bez problemu czytała. Pomyślała znowu, że to zasługa Laminine.

Za kilka dni miała jechać do domu, 1500 km. Mieszka za granicą,

Bała się tej drogi bo wiedziała, że dotrze do domu po zmierzchu. Na dodatek tuż przed wyjazdem zatrzasnęła sobie kluczyki od samochodu w bagażniku samochodu. Serwis dojechał po 5 godzinach.

Ja też się mocno denerwowałam, bo wiedziałam ze po zmroku ma problemy z prowadzeniem samochodu ze względu na kurzą ślepotę.

Po dotarciu do domu dzwoni do mnie i mówi – mamo po raz pierwszy widziałam o zmierzchu, nie bałam się jechać bo wszystko dokładnie widziałam, mowie ci to jest coś niesamowitego !!!

Teraz jeździ i nie ma lęku ze wjedzie w jakieś drzewo, czy rów.
Mnie, jako matce też spadł kamień z serca. Już nie martwię się jej nocną jazdą.
To wspaniały preparat, o nieprawdopodobnym działaniu. Dziękuję Firmie z całego serca.

Córka Laminine zażywa miesiąc – 2 kapsułki rano i 2 wieczorem.

O innych rezultatach napiszę innym razem."

Lidia G.


Zapraszam na www.iskrazycia.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Laminine a borelioza

Enaila o takiej treści otrzymałem od znajomego Ryszarda K. "Tadeusz opisałem tutaj mój przypadek Długo zwlekałem z wiadomością jak ...