środa, 16 maja 2018

Laminine a porażenie mózgowe

Taki opis działania preparatów Firmy LPGN dostałem od Mamy Pana Andrzeja J. 

"Andrzej ma 40 lat. Na skutek dziecięcego porażenia mózgowego jest czterokończynowym spastykiem (w znacznym stopniu). 
Z tego samego powodu dotknęła go również niepełnosprawność intelektualna. Od 20 stycznia 2018 roku przyjmuje Lamininę (6 pigułek dziennie) i Omegę (2 pigułki dziennie) oraz – zgodnie z zaleceniami lekarza z LifePharm Global Network – witaminę C (5000 mg dziennie) i kurkumę (1000 mg dziennie). 

Już po miesiącu kuracji nastąpiły pozytywne zmiany. Przede wszystkim umysłowe – poprawiła się koncentracja, kojarzenie, wnioskowanie i zapamiętywanie. Preparat zwiększył też siłę mięśniową, co widać w poprawie chodzenia. W tej chwili można mówić o utrzymywaniu się (utrwalaniu?) tych zmian. 

Naszym zdaniem stosowanie suplementu generalnie usprawnia proces rehabilitacyjny syna. Trzeba bowiem podkreślić, że Andrzej od urodzenia systematycznie (codziennie) korzystał i korzysta z fizjoterapii. Dzięki temu porusza się samodzielnie. Jest jednak “skazany” na stałą rehabilitację i z tego powodu każdy czynnik wspomagający ten proces jest cenny. Dlatego pozytywnie oceniamy oddziaływanie suplementu Laminine na ogólną sprawność Andrzeja – rodzice"

Zapraszam na www.iskrazycia.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Laminine a borelioza

Enaila o takiej treści otrzymałem od znajomego Ryszarda K. "Tadeusz opisałem tutaj mój przypadek Długo zwlekałem z wiadomością jak ...