wtorek, 7 sierpnia 2018

Laminine a borelioza

Enaila o takiej treści otrzymałem od znajomego Ryszarda K.

"Tadeusz opisałem tutaj mój przypadek

Długo zwlekałem z wiadomością jak wyleczyłem się z boreliozy, gdyż kleszcze roznoszą znacznie więcej chorób i nie tylko takich przypadków jak moje dolegliwości i by uświadomić innych zarażonych tą chorobą informuję, że każdy przypadek trzeba brać indywidualnie do stanu zdrowia i choroby.

Mój przypadek ujawnił się po latach zakażenia, gdy zauważyłem u siebie rumień po ukąszeniu zgłosiłem się do lekarza w okresie tygodnia i tam zastosowano mi nie właściwe leczenie, gdyż dostałem tylko zastrzyki i to już nie pamiętam ile, lecz było ich 4 lub 5 były bardzo bolesne i podawano mi je wraz znieczuleniem. Rumień zniknął, lecz dolegliwości w stawach nie, pojawiły się już po dwóch latach i nasilały się. Leczono mnie na zwyrodnienia i reumatoidalne zapalenie stawów. Po jakimś badaniu wykazało mi, że jest coś nie tak, a na dodatek reumatolog, jaki mnie w tedy badał zasugerował mi, że to coś, co może być poważniejsze i powiedziałbym zgłosił się do onkologa. Czekałem nawet na operacje kolana i nie zgłosiłem się tam gdyż już zacząłem brać Lamininę i to kolano przestało mnie boleć.

Zobacz jak kupić: http://www.iskrazycia.pl/zarejestrowac-konto-lpgn/


Był taki okres, że gdy robiłem remont przy swoim domu po ukucnięciu nie mogłem się podnieść i musiałem się podciągać rękoma a z oczu leciały mi łzy, bolały mnie wszystkie stawy nawet nie mogłem utrzymać narzędzi w rękach a osoba, z jaką mieszkałem śmiała się ze mnie i wymagała o de mnie tyle, co od zdrowego człowieka. Nawet znalazła sobie zdrowego partnera a mnie chce się pozbyć.

Gdy poznałem działanie Lamininy, postanowiłem ją wypróbować i zapisałem się do firmy kupiłem już za drugim zakupem pakiet biznesowy gdyż wtedy miałem ten produkt po najniższej cenie i brałem ją jedną rano i jedną wieczorem oraz jedną omegę, lecz nie przerywałem leczenia antybiotykowego, które zostało mi przepisane przez lekarzy. Kupiłem taki pakiet i następnym razem oraz i robiłem inne zakupy. Brałem tak Lamininę przez rok czasu. Po badaniach stwierdzono u mnie całkowite wyleczenie, gdyż organizm mój wytworzył tyle przeciwciał, że zwalczył tą chorobę. Stawy bolą mnie nadal, lecz już mogę normalnie funkcjonować.

Myślę, że każdy powinien podejść do swojego przypadku indywidualnie, gdyż takie dawki jak ja brałem mogą słabo działać.

Teraz borę tylko profilaktycznie jedną Lamininę i jedną omegę, ale zastanawiam się by nie brać więcej gdyż mam już 64lata i przydałoby się poprawić jeszcze coś w swoim zdrowiu.
Ryszard K."

Zapraszam na: www.iskrazycia.pl
Zobacz jak kupić: http://www.iskrazycia.pl/zarejestrowac-konto-lpgn/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Laminine a borelioza

Enaila o takiej treści otrzymałem od znajomego Ryszarda K. "Tadeusz opisałem tutaj mój przypadek Długo zwlekałem z wiadomością jak ...