środa, 8 lutego 2017

Laminine a problem z koncetracją w szkole

"Miałam problem z moim wnukiem. Chłopiec mimo swojej inteligencji sprawiał problemy, najpierw w przedszkolu , a potem w szkole.
Córka jeździła po lekarzach  i psychologach. Wnuk uczęszczał na terapie. Jednak w dalszym ciągu potrafił rozwalić lekcje, zmieniając temat lekcji na taki jaki go w danym czasie interesował. Lekarze twierdzili że jak na swój wiek jest ponad przeciętną pod względem wiedzy na wybrane przez niego tematy .Natomiast emocjonalnie odbiegał od normy, nie potrafił się skoncentrować na lekcji. Nauczycielka uważała że jest nadpobudliwy, albo nie grzeczny. 
Poprosiłam córkę żeby zaczęła dawać mu LAMININE. Bardzo szybko zaczęło się wszystko zmieniać. Na początku wyciszył się i pozwolił w rozmowie dojść innym do głosu.
Na lekcji uważa i nie przeszkadza. Od chwili kiedy zaczął brać LAMININE poprawiły się jego oceny.Ostatnio na spotkaniu z terapeutą córka dowiedziała się że mój wnuk już  nie musi przychodzić na terapie.Dziecko już nie boi się chodzić do szkoły. Potrafi się skoncentrować. Na świetlicy czyta książki, gra w gry planszowe, a nie biega i rozrabia jak do tej pory. Powiem szczerze,jestem SZCZĘŚLIWA."


Zapraszam na www.iskrazycia.pl


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Laminine a borelioza

Enaila o takiej treści otrzymałem od znajomego Ryszarda K. "Tadeusz opisałem tutaj mój przypadek Długo zwlekałem z wiadomością jak ...