niedziela, 29 stycznia 2017

Laminine a cukrzyca i guz na trzustce


"W sierpniu 2014r. rozpoczęłam proces naprawy swojego organizmu gdyż byłam bardzo schorowana, wszystko co zażywałam wcześniej lekarstwa i suplementy nie pomagały. Jestem chora na cukrzycę od 20 lat na 4 dawkach insuliny. Powikłania cukrzycy {martwica żył obwodowych w obu kończynach} doprowadziły do tego, że lekarz stwierdził, że lewa noga to do obcięcia a prawa za chwile tez i że to normalne przy cukrzycy.
Nie byłam w stanie chodzić ból nóg był potworny pieczenie i mrowienie było nie do zniesienia ponadto guz na trzustce bardzo wysokie ciśnienie 180-190/90 a czasami 240/120 Cholesterol 270 i do tego cukier na czczo ponad 300 a po posiłkach 450-550.
Ciągły strach, że dostanę wylewu lub udaru czy zawału, bo też miałam wieńcówkę, do tego zwyrodnienia reumatyczne, bóle kolan rąk przy każdej zmianie pogody, ciągłe bóle głowy, zmęczenie, słaby wzrok utrudniały mi życie nie mówiąc już o alergii pokarmowej oraz na pyłki, sierści zwierząt, grzyby pleśnie i inne.

Zrobiłam badania przed, jak również prywatnie usunęłam patogeny ze swojego organizmu.
Zaczęłam zażywać Laminine 2 kapsułki 2 x dziennie i 1 Omega po 2 dniach zwiększyłam na 3 kaps., 2x dziennie i 1 Omega. Potem zażywałam tylko 2x dziennie po 1 Laminine i 1 Omega przez kilka miesięcy z powodów finansowych.
Po 4 dniach przestały boleć mnie nogi nie było drętwienia i pieczenia nie dowierzałam, więc wyszłam z domu i chodziłam ze 3 godz. bez bólu i tak jest do dzisiaj stopniowo goiły się rany żyły pięknie się oczyściły nie mam już żadnej martwicy zostały różowe plamy na skórze, ale myślę, że to wkrótce wróci do normy. Poprawił mi się wzrok robiłam badanie USG na trzustce guz się nie powiększa a USG tarczycy wykazało, że mam tylko 3 guzki a nie 5 jak było..

Po pół roku zwiększyłam Laminine do 4 kaps rano i 4 wieczorem oraz 1 Omega + 1 Digestive i 1 Immune.

Cukier powoli z miesiąca na miesiąc zmniejszał się obecnie jest na poziomie 120 -160 i jestem na 1 zastrzyku insuliny mam nadzieję, że wkrótce nie będę musiała zażywać insuliny w ogóle. Nie mam już w ogóle alergii i przestałam się przeziębiać od roku nie zachorowałam ani razu.
Jestem szczęśliwa zdrowa i cieszę się bardzo, że mogę należeć do tak wspaniałej społeczności Firmy LPGN. Polecam wszystkim ten wspaniały produkt i jego cudowne działanie oraz jak wspaniale Firma wynagradza wszystkich za polecanie kolejnym osobom by mogły żyć zdrowo w najlepszych latach swego życia 🙂"


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Laminine a borelioza

Enaila o takiej treści otrzymałem od znajomego Ryszarda K. "Tadeusz opisałem tutaj mój przypadek Długo zwlekałem z wiadomością jak ...