piątek, 27 stycznia 2017

Laminine a problemy ginekologiczne

"W skrócie opiszę moją historie z Laminine:

Od 3 lat miałam problemy ginekologiczne, hormony szalały i cykle coraz krótsze. Tydzień przed okresem już miałam plamienia, później przez tydzień obfity okres ze skrzepami.

Oczywiście od lekarza miałam przypisane hormony które nie pomagały. Próbowałam leczyć niekonwencjonalne, też bez skutku.


Zaczęłam Przyjmować Lamininę 2x2 dziennie + 1x omega.


Nie ukrywam nie bardzo wierzyłam, ze mi pomoże.
Ale co się okazało. Po miesiącu stosowania była już poprawa, po 2 miesiącach nie było żadnych plamień.
Okres dostałam w 26 dniu cyklu. Byłam w szoku.

Czytam różne komentarze, że to; bzdura, naciąganie ludzi, że ktoś chce zarobić. Ale naprawdę, jeżeli ktoś się chce  wypowiedzieć, niech wcześniej zacznie się suplementować, a późnej niech doda jakieś opinie. Ja na pewno zostaje przy Laminine.
Irena"



Zapraszam na www.iskrazycia.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Laminine a borelioza

Enaila o takiej treści otrzymałem od znajomego Ryszarda K. "Tadeusz opisałem tutaj mój przypadek Długo zwlekałem z wiadomością jak ...