czwartek, 19 stycznia 2017

Laminine a nowotwór piersi

Przykład kobiety 52 lata, nowotwór piersi.:
"Żona ma 52 lat. W 2013 r miała nowotwór piersi, przebyła operację i otrzymała 8 chemioterapii. W grudniu 2014 roku powstał przerzut na drugą pierś, zaczęła puchnąć lewa strona od karku, do bioder.
Dzisiaj byłem z żoną na 4-tej chemioterapii.
Po sprawdzeniu wyników krwi i kontroli, tzn. oględzinach – lekarze stwierdzili, że dzisiaj więcej nie trzeba sprawdzać, ponieważ wszystko jest na Bardzo Dobrze i z ośmiu chemioterapii zrobiło się sześć, tzn. żonie zostały obecnie już tylko 2-chemioterapie.



Muszę przyznać, że Laminine to Mistrzostwo Świata.
Drugiego stycznia żona miała pierwszą chemioterapię, było krytycznie i lekarze powiedzieli, że muszę być przygotowany na wszystko, ponieważ stan jest bardzo zły.
Po drugiej chemioterapii żona każdego dnia gubiła pół kilograma, ważyła już tylko ponad 50kg.
30 stycznia otrzymałem Laminine, po trzech dniach żona wstała z łóżka i zaczęła sprzątanie i od tej pory przybierała na wadze 1kg. dziennie. Dzisiaj w szpitalu stanęła na wagę i szok – 68kg.
Dzisiaj planujemy urlop, a wcześniej planowałem pożegnanie.
Dziękuję Lamininie i osobie, która poleciła mi ten produkt – uratowaliście mi żonę."
Józef.

Zapraszam na: www.iskrazycia.pl
Zobacz jak kupić: http://www.iskrazycia.pl/zarejestrowac-konto-lpgn/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Laminine a borelioza

Enaila o takiej treści otrzymałem od znajomego Ryszarda K. "Tadeusz opisałem tutaj mój przypadek Długo zwlekałem z wiadomością jak ...