sobota, 21 stycznia 2017

Laminine a bóle kręgosłupa

Różne przypadki wpływu Laminine na dolegliwości związane z KRĘGOSŁUPEM:

Barbara W.B. : "Od dluższego czasu cierpiałam na potworne bóle kręgosłupa zwłaszcza dolnego.
W ubiegłym roku zdiagnozowano u mnie kilka przepuklin w dolnym kręgosłupie, poprzesuwane kręgi i zwyrodnienie. Każdy dzień był dla mnie torturą, aby rano wstać z łóżka ból wyciskał mi łzy. Cierpiałam również z powodu silnej alergii, do tego rano katar lal się strumieniami! Po dwóch tygodniach zażywania Laminine stał się cud! Od kilku dni wstaje rano prawie ze bez bólu i bez kataru!! Dziekuje !!!"





10.05.2016 Halina Pamuła: "Myślę, że czas opowiedzieć o mojej mamie lat 86, która od 1,5 mies. bierze L. - nie mogła chodzić, leżeć, obrócić się bo ma problemy z kręgosłupem - nie chciała żyć i cierpieć a dziś chodziła już bez podpórki, jeszcze boli, ale to taki ból do wytrzymania... Wiadomo, że układ kostny regeneruje się wiele miesięcy ale mama jest dobrej myśli...."

Kasia Kłosowska: "Witam wszystkich, Znajoma ma diagnozę dyskopatie kręgu L4-L5 i silne bole z tego powodu. Czy ma ktoś doświadczenie czy 2 Laminine i Omega przez 3 miesiące by pomogło?Marek Nowacki: ja brałem po 4 rano i wieczorem i 1 omegę przez ponad 4 miesiące i pomogło :)

Grazyna Esden-Tempska: "Moj brat brał przez miesiac 4 lam + 2 om dziennie i nie było żadnych rezultatów, po miesiącu podniósł dawke do 6 Laminine dziennie i 2 Omegi i w ciągu 2 dni ból ustąpił. Miał potem rehabilitacje, ale już wszystko było dobrze.
Grazyna Esden-Tempska: Bylo to rok temu i mimo, ze nie brał potem nic do dzisiaj jest dobrze."


Uszkodzenie rdzeni kręgowych po wypadku samochodowym:




ROBERT: "Coś wam opowiem dla tych znajomych, którzy są w temacie… W czerwcu miałem rwę kulszową potężny ból nogi i paraliż nerwu odpowiedzialnego za wspinanie się na palce prawej nogi. Poszły leki przeciwbólowe tramal i przeciw zapalne i Nic… oczywiście ból był mniejszy, ale noga zachowywała się jak martwa, nie mogłem dobrze chodzić, o bieganiu nie było mowy. Po miesiącu udałem się do Neurologa, który zlecił zdjęcie kręgosłupa i blokadę, kręgosłup nie jest w dobrym stanie … byłem u Em-Med Emanuel Smoktunowicz – a na masażu, który zlecił mi także ćwiczenie. To były Tortury…, jednocześnie za radą zaprzyjaźnionego lekarza z Finclub Toruń zacząłem brać flexistrong, Traumeel S i Laminine po 1,5 tygodnia zacząłem odczuwać nogę i wspinać się powoli. Dziś noga jest osłabiona, ale Już działa. Obyło się bez blokady…. Pozdrawiam Wszystkich!"


HISTORIA PANI TERESY.
Przed 7 laty stwierdzono u niej raka piersi.
Ponieważ to było początkowe stadium udało się go zaleczyć.
Na początku 2015r zaczęła się źle czuć i cierpiała na bóle kręgosłupa. Niestety lekarze nie rozpoznali raka. Przez kilka miesięcy leczono ją środkami przeciwbólowymi. Dostała też skierowanie na masaże. Dopiero masażysta zauważył guzy na kręgosłupie i zasugerował wizytę u onkologa. Pani Teresa w tym czasie nie mogła już chodzić i poruszała się tylko na wózku.
Diagnoza onkologiczna – przeżuty na kręgosłup i płuca. Przystąpiono do tradycyjnego leczenia.
W grudniu 2015r lekarze nie dawali jej żadnych szans.
W grudniu 2015r zaczęła przyjmować Lamininę (10 kapsułek dziennie), LamininęOmega+++ (2 kasułki dziennie), Immune (2 tabletki dziennie).
Pół roku póżniej (maj 2016r) odwiedziła mnie razem z mężem.
Zobaczyłem ją wtedy pierwszy raz, mimo że mieszkamy w jednej miejscowości.
Powiedziała mi, ze Laminina uratowała jej życie, że codziennie na pieszo chodzi do kościoła (ok. 1 km) i dziękuje Panu Bogu za uratowanie życia i za Lamininę.
22.11.2016r odwiedziła mnie ponownie. Dostarczyła wyniki badań.
Są coraz lepsze. Pani doktor w szoku. Mówi, że pani teresa jest pierwszą jej pacjentką u której choroba tak szybko się cofa.
Pani Teresa jesi szczęśliwa i pełna życia. Co prawda nowotworu jeszcze całkowicie się nie pozbyła, ale dalej zażywa Lamininę i wierzy że całkowicie pozbędzie się tej strasznej choroby.

Zapraszam na www.iskrazycia.pl

Zobacz jak kupić: http://www.iskrazycia.pl/zarejestrowac-konto-lpgn/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Laminine a borelioza

Enaila o takiej treści otrzymałem od znajomego Ryszarda K. "Tadeusz opisałem tutaj mój przypadek Długo zwlekałem z wiadomością jak ...