sobota, 21 stycznia 2017

Laminine a porażenie mózgowe


”Właśnie rozmawiałem z Panią której córka Agnieszka (25 lat) od urodzenia cierpi na porażenie mózgowe. Od urodzenia na wózku inwalidzkim. Był taki okres że mogła się poruszać samodzielnie, ale od ok. roku nie mogła się nawet podnieść. Ostatnio miała kilka wizyt w gabinecie z biorezonansem gdzie pozbywała się obciążeń.

Dwa tygodnie wcześniej zaczęła podawać Agnieszce Laminine. 1 rano, 1 wieczorem i jedną z omegą w środku dnia. Podaje też po jednej Immune. Wyobraźcie sobie że po kilku dniach zażywania Laminine Agnieszka zaczęła chodzić. Zasugerowałem zwiększenie dawki do 2 kapsułek rano i wieczorem ( niestety na więcej nie mogą sobie pozwolić). Będę informował o dalszych postępach . To niewiarygodne jak ten preparat działa ”

Kiedyś, chyba ok. 2-3 miesięcy wcześniej napisałem wpis opisujący chorobę Agnieszki. Przez jakieś 1.5 miesiąca preparat działał rewelacyjnie, Agnieszka na początku zaczęła samodzielnie wstawać z wózka, następnie zaczęła chodzić coraz dłuższe odcinki.

Nagle nastąpiło pogorszenie, mięśnie zwiotczały i nie mogła utrzymać się na nogach. Przyznam, że byłem przerażony, ale na pytanie mamy Agnieszki poradziłem dalsze zażywanie Laminine. Od tamtej pory minął miesiąc. Dzisiaj przed 10 min. zadzwoniła jej mama.

Po około 2 tygodniach pogorszenia nastąpiła nagła poprawa. Agnieszka znowu chodzi (starają się ją ograniczać, być może się poprzednio przeforsowała), ale co najważniejsze jak powiedziała jej mama ” poprawiła się jej głowa”. Dużo łatwiej jest się z nią porozumieć, i nawet samodzielnie układa puzzle. Zażywa dalej 3 Laminine i jedną Laminine z Omegą.

Ten preparat nie przestaje mnie zadziwiać."




Zapraszam na www.iskrazycia.pl

Zobacz jak kupić: http://www.iskrazycia.pl/zarejestrowac-konto-lpgn/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Laminine a borelioza

Enaila o takiej treści otrzymałem od znajomego Ryszarda K. "Tadeusz opisałem tutaj mój przypadek Długo zwlekałem z wiadomością jak ...