czwartek, 19 stycznia 2017

Laminine a złamanie kości nadgarstka

Maria:

"Mam 65 lat. Laminine przyjmuje od 8 miesięcy w dawce 2 lam 1 om 2 lam. Od tego czasu czuję się świetnie, od wielu lat nie czułam się tak dobrze.

23 stycznia 2016 spadłam z krzesła i poczułam potworny ból ręki. Na Oddziale Ratunkowym w Szpitalu zrobiono mi prześwietlenia nagdarstka i stwierdzono złamanie kości łydeczkowatej. Lekarz poinformował mnie, że złamania tej kości bardzo trudno się zrastają i wymagają długiego okresu unieruchomienia 3-4 miesięcy.

Zobacz jak kupić: http://www.iskrazycia.pl/zarejestrowac-konto-lpgn/


Nie zgodziłam z tym i jak wróciłam do domu postanowiłam zwiększyć 2x dawkę Laminine i produktów dodatkowych. Po 16tu dniach poszłam na kontrolne prześwietlenie z decyzją, że zmienię gips na unieruchomienie wykonane z tworzywa sztucznego (płatne, ale lżejsze i mniej uciążliwe). Ku mojemu zaskoczeniu a przede wszystkim zaskoczeniu ortopedy zdjęcie wykazało, iż kość się zrosła. Lekarz nie mógł się nadziwić bo sam miał w przeszłości złamanie tej samej kości i nosił gips przez 3,5 miesiąca.


Zapraszam na: www.iskrazycia.pl

1 komentarz:

  1. Mój kolega miał podobny przypadek i leczył się w http://carolina.pl/ . Trafił tutaj na naprawdę dobrych lekarzy i po rehabilitacji bardzo szybko odzyskał pełną funkcjonalność swojego nadgarstka

    OdpowiedzUsuń

Laminine a borelioza

Enaila o takiej treści otrzymałem od znajomego Ryszarda K. "Tadeusz opisałem tutaj mój przypadek Długo zwlekałem z wiadomością jak ...