środa, 12 października 2016

Laminine a zwapnienie płuc.


"Moi drodzy , chciałabym też podzielić  się z wami działaniem Laminine w mojej rodzinie. 
Preparat Laminine pozwolił u mojej cioci zatrzymać , a nawet cofnąć zwapnienie płuc.
Przejdę do rzeczy: ciocia moja 87 lat na zwapnienie płuc choruje zapewne od dawna, ale lekarze postawili diagnozę ok. 3 lata temu. Wówczas bardzo kaszlała, a nawet dusiła się, nie mogła spać, bo kaszel był bardzo intensywny, proponowano jej tlen do domu ,bo różnie mogłoby się zakończyć. Na szczęście obeszło się bez tlenoterapii. 
Wczoraj była pierwszy raz na kontroli u pulmonologa, od kiedy bierze Laminine i ku jego zdziwieniu i niedowierzaniu i po wcześniejszych badaniach RTG płuc i badaniu gazometrii i osłuchowym, lekarz stwierdził, że jest dobrze.

Jak pisałam wyżej choroba się zatrzymała, a jak wiemy choroba ta jest nieuleczalna. Jak doszło do poprawy zdrowia opiszę teraz. 

W kwietniu tego roku udało mi się namówić ciocię do brania Laminine , muszę powiedzieć, iż ni było to łatwe, ale udało się.


Od połowy kwietnia zaczęła brać od małych dawek, po 1 lam. dziennie, potem 2 lam., ze względu na stan finansowy zatrzymałyśmy się 2x2 lam. i do czerwca brała również 1 omegę , ale po wzroście RR, odstawiłyśmy omegę. Na tę chwilę będzie brała 3x1lam.(chodzi o kasę), a za pół roku ma kontrolę ponownie i zobaczymy jakie, będą wyniki."
Joanna




Zapraszam na www.iskrazycia.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Laminine a borelioza

Enaila o takiej treści otrzymałem od znajomego Ryszarda K. "Tadeusz opisałem tutaj mój przypadek Długo zwlekałem z wiadomością jak ...