wtorek, 11 października 2016

Laminine a mikrogruczolak przysadki mózgowej


"Ja miałam mikrogruczolaka w prawym płacie przysadki mózgowej. Stwierdzony na rezonansie głowy w maju 2014 roku i potwierdzony 2 miesiące później na kolejnym rezonansie z kontrastem.
Około 27 marca 2016 r robiłam kontrolne badanie rezonansem głowy i okazało się, że w prawym płacie przysadki nie ma już gruczolaka. Od stycznia tego roku przyjmuję 2x2 Laminine oraz 2x1 Omega+++, w lutym przyjmowałam Digestive systematycznie, później okazjonalnie (w razie potrzeby). Immune przyjmuję gdy coś się dzieje z moim organizmie.
Na przełomie lutego i marca co tydzień zwiększałam dawki Laminine o 1 rano i wieczorem aż doszłam do 5 rano i 5 wieczorem i tak przyjmowałam przez tydzień i znów zmniejszałam o 1 Laminine co tydzień i tak pozostałam na 2x2 do chwili obecnej plus 2 omegi. Teraz zmuszona jestem przerwać przyjmowanie Laminine z powodu braku w dostawie (muszę ją podawać mamusi po udarze). Nadmienię, że ze względu na bardzo różne dolegliwości - od wielu lat sie suplementowałam różnymi preparatami jednymi kilka miesięcy, innymi 5-6 lat, od lat 90-tych przyjmuję dobrą wit C.
Laminine przybila pieczatke po tylu latach suplementacji innymi produktami. S.R."


Zapraszam na www.iskrazycia.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Laminine a borelioza

Enaila o takiej treści otrzymałem od znajomego Ryszarda K. "Tadeusz opisałem tutaj mój przypadek Długo zwlekałem z wiadomością jak ...