środa, 12 października 2016

Laminine a borelioza


"Trzy tygodnie trafił do mojego gabinetu 28 letni mężczyzna, z silnymi, wręcz przerażającymi bólami mięśni w klatce piersiowej, od miesiąca. Zleciłam badania biochemiczne. Okazało się, że ma BORRELIA, wyniki jednoznacznie wskazały boreliozę. Zaaplikowałam naszą cudowną LAMININE w ilości 8 sztuk dziennie w dwóch podzielonych dawkach od razu, 3 OMEGI+++, 3 IMMUNE, 3 DIGESTIVE (dawki badam poprzez TEST, jakie podać każdemu pacjentowi).
Wyobraźcie sobie Kochani, że w piątek był na wizycie i powiedział mi, że bóle prawie całkowicie ustąpiły. Nie ukrywam, żę działam holistycznie. Mam jednak nadzieję i jestem przekonana, że największy wpływ na osiągnięcie tego efektu MA LAMININA.





Kochani, chcę dodać, że dawki, które włączyłam na samym początku utrzymuje . Dzisiaj był u mnie na wizycie i zbadałam kontrolnie ilości Laminine i pochodnych i co się okazuje, nadal jest zobowiązany przyjmować dawki wybadane, przed rozpoczęciem leczenia zasadniczego, minęło 2 miesiące. Oprócz Laminine, wpływamy innymi działaniami w celu usunięcia obciążenia i leczymy boreliozę. Mogę powiedzieć, że leczenie jest satysfakcjonujące dla pacjenta i dla nas. Jednak cały czas przekonana jestem do LAMININE i jej cudownego "naprawiania"."


Ewa W.

Zapraszam na www.iskrazycia.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Laminine a borelioza

Enaila o takiej treści otrzymałem od znajomego Ryszarda K. "Tadeusz opisałem tutaj mój przypadek Długo zwlekałem z wiadomością jak ...