poniedziałek, 17 października 2016

Laminine a hemoroidy

"Wiem, że dużo osób cierpi tak jak ja cierpiałam i wiem, że im Laminine też może pomóc.
Otóż:  - po urodzeniu pierwszego dziecka dostałam hemoroidów. Całe życie je leczyłam, zastosowałam chyba wszystkie maści, zioła ,herbatki, tabletki, a wizyty u lekarza nie należą do przyjemnych.
To wszystko pomagało na krótki czas i hemoroidy wracały jakby ze zdwojoną siłą.
Nieraz nigdzie nie mogłam wyjść, bo ból był  nie do zniesienia, robiłam wtedy wszystko by sobie pomóc, włącznie z siedzeniem pupą w gorącej i zimnej wodzie i nic nie pomagało, wracały.

Miałam chyba nerwice lękową z ich powodu a załatwiać się to koszmar,  bałam się bólu i krwawienia.
Tak to trwało ponad 31 lat z krótkimi przerwami.

Zrezygnowałam z metod tradycyjnej medycyny i zaczęłam praktykować na sobie metody swoje i babcine - to znaczy robiłam różne medykamenty naturalne, gdzie coś usłyszałam czy przeczytałam -  to na sobie praktykowałam. i tak do dziś.

Niestety, nic nie pomagało.

Jak tylko dostałam Lamininę to zaraz zrobiłam sobie krem na hemoroidy.
Krem jest zrobiony z oleju kokosowego Extra virgin + Laminine + Laminine Omega+++. Wymieszałam i zlałam do szklanego słoiczka, teraz sobie aplikuję.

Mam rewelacyjne efekty. Miejsca gdzie były hemoroidy nie są spuchnięte, nie krwawią, nie bolą. Nie mam uczucia parcia, a co najważniejsze nie krwawię i powoli z tej przypadłości wychodzę.

Jestem szczęśliwa, 30 lat nie czułam takiego komfortu. Może to zrozumieć tylko osoba cierpiąca na tą chorobę.

Gdy zobaczyłam jak dobrze Laminine radzi sobie z hemoroidami postanowiłam zastosować ją na twarz, na której zawsze miałam jakieś wykwity, i wieczną opryszczkę na ustach lub okolicach nosa.
Wyobraźcie sobie, że po kilku dniach wszystko poznikało, twarz mam teraz idealnie gładką.

Kupiłam ten preparat bez przekonania, że pomoże. Teraz jestem partnerem Firmy i polecam ten preparat komu tylko mogę. Oczywiście przyjmuję też Lamininę doustnie.
G.L.

Zapraszam na www.iskrazycia.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Laminine a borelioza

Enaila o takiej treści otrzymałem od znajomego Ryszarda K. "Tadeusz opisałem tutaj mój przypadek Długo zwlekałem z wiadomością jak ...