poniedziałek, 17 października 2016

Laminine a depresja

"Witajcie :)
Mam na imię Beata, mieszkam w Krakowie. Od dłuższego czasu zmagam się z depresją. Lekarstwa przepisywane mi przez lekarza niewiele mi pomagały, całymi dniami spałam i czułam się jakby poza życiem. ... Kompletnie do niczego. Zaczęłam szukać w internecie alternatywnych rozwiązań, słuchać wykładów na temat właściwego odżywiania, suplementacji. Jestem osobą wierzącą i poprosiłam Pana Jezusa o prowadzenie ... I tak trafiłam na film o Laminine, jej nieprawdopodobnych skutkach, słuchałam relacji z efektów działania tego produktu.



Znalazłam też wypowiedzi osób, które zmagały się z problemami podobnymi do moich, a więc z depresją. Nie czekając długo, zadzwoniłam do jednego z liderów i zamówiłam Laminine dla siebie.
Już po kilku dniach poczułam wyraźną poprawę w samopoczuciu, poprawił mi się nastrój, zmniejszył się lęk, wzrosła aktywność i wyraźnie z każdym dniem miałam coraz więcej siły Zamówiłam także pakiet dla mojego taty, który cierpi na owrzodzenie podudzi, zaczął od wczoraj przyjmować Laminine i Laminine Omega +++. Jestem bardzo ciekawa efektów ... Na pewno o tym napiszę. Jestem bardzo zadowolona i wdzięczna Bogu, że tak mnie poprowadził do ... tego cudownego produktu. Na teraz wiem, że pragnę nadal przyjmować Laminine i polecać ją ludziom, którzy mają podobne problemy."



Kobieta opowiada o swoich doświadczeniach z depresją:


Zapraszam na wwwiskrazycia.pl


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Laminine a borelioza

Enaila o takiej treści otrzymałem od znajomego Ryszarda K. "Tadeusz opisałem tutaj mój przypadek Długo zwlekałem z wiadomością jak ...