sobota, 29 października 2016

Laminine a demencja starcza i nietrzymanie moczu


Dzisiaj dostałem maila od znajomej, która od 3 tygodni podaje swojej mamie Laminine:

"Dzień dobry Panie Tadeuszu.

Maja mama (80 lat) boryka się między innymi z demencją starczą oraz nietrzymaniem moczu.

Zaznaczam, że ja do chwili obecnej uważałam, że lek na wszystko to lek na nic oraz, że suplementy nie pomogą chorej osobie.
A teraz widzę, jak bardzo się myliłam.

Po 3 tygodniowym przyjmowaniu Laminine oraz Laminine Omega+++ stan mojej mamy sukcesywnie się poprawia. Jeszcze nie tak dawno, była bardzo słaba, prawie się nie odzywała. Na jej twarzy nie było uśmiechu. Miała problemy z chodzeniem.
A w tej chwili ma dużo energii, dużo rozmawia. Na jej twarzy pojawia się często uśmiech. Coraz lepiej chodzi. Ciągle chce coś robić, pomagać. Tak jak przed chorobą.


W nocy kilka razy wstawała do toalety. Musiałam ją prowadzać niejednokrotnie co 90 minut. W chwili obecnej przesypia przeważnie całą noc. Nieraz zdarzy się, że idzie do toalety, ale tylko raz. I to idzie sama.

W ubiegłym roku poziom witaminy B12 u mojej mamy był dużo poniżej normy. W tej chwili zrobiłam jej badanie i zdziwienie ,witamina B12 w normie i to w górnej granicy.

Jestem bardzo szczęśliwa patrząc jak poprawia się stan zdrowia mojej mamy.

Pozdrawiam Bożena"

Zapraszam na www.iskrazycia.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Laminine a borelioza

Enaila o takiej treści otrzymałem od znajomego Ryszarda K. "Tadeusz opisałem tutaj mój przypadek Długo zwlekałem z wiadomością jak ...