czwartek, 6 kwietnia 2017

Laminine a miażdżyca naczyń mózgowych

Opowiem historie mojego Taty (69 lat). Jego stan zdrowia przed Laminine był następujący:

Wielkie skupisko chorób w roku 2016 dna moczanowa, wstawione stendy przy sercu, cukrzyca, tętnica szyjna zapchana 60-70 procent z opcją operacji przepychania, problemy z płucami - mała wydajność płuc, niedotlenienie mózgu, ogólny brak sił. Obawy nasze były że niedługo może od nas odejść.


Wszedł na dawkę 8 kaps LAMININE i reszta po produktów tj OMEGA+++, DIGESTIVE+++ i IMMUNE+++ 1 szt. Po 3 tygodniach brania zaczął wstawać o 7 a nie o 10 jak dotychczas, włączył się do życia codziennego czego nie było wcześniej. Mama w kuchni nie mogła go ogarnąć miał tyle energii, a przedtem pomimo że uwielbiał gotować już go to nie interesowało. Na Święta Bożego Narodzenia zarządził i zrobił wszystkie mięsa, obrał 11 karpi i pokroił w małe kawałeczki. Siedział z nami przy stole i aktywnie brał udział w rozmowach czym nas mega zaskoczył bez polegiwania na kanapie. Nie podejrzewałam go o taką wiedzę w różnych dziedzinach. Po miesiącu w rozmowie z Bartkiem Górką przyznał się, że krzyżówki już rozwiązuje bez problemu a miał problem z hasłami i odkładał je na bok. Mieszkamy w domku z ogródkiem dziś mój tato szaleje z pracami właśnie przesuwał szafę w swojej szopce żeby coś naprawić chciałam mu pomóc a on mi podziękował. Rąbie drewno na rozpałkę żartuje i ma się świetnie. Po 3 tyg już mówiliśmy że stary dobry Edzio do nas wrócił. Po 2 miesiącach brania LAMININE jest właśnie świeżo po badaniach i tętnicę szyjną ma zapchaną już tylko między 30-40 procent bez wskazania na przepychanie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Laminine a borelioza

Enaila o takiej treści otrzymałem od znajomego Ryszarda K. "Tadeusz opisałem tutaj mój przypadek Długo zwlekałem z wiadomością jak ...