piątek, 7 kwietnia 2017

Przykład działania Laminine a nowotwór piersi z przerzutami na płuca, wątrobę i kości.

U Pani Iwony G.( 37 lat ) zdiagnozowano nowotwór piersi. Był rok 2010.
Przystąpiono do tradycyjnego leczenia - chemia, naświetlania.
Niestety, jej stan się pogarszał.

W styczniu 2017 roku przyjechała do mnie, a raczej przywiózł ją mąż. Czuła się tak źle, że nie mogła wyjść z samochodu.
Pierwszą rozmowę na temat Lamininy odbyliśmy właśnie w samochodzie. Koniecznie osobiście chciała informacji na temat Lamininy.
Razem z mężem płakali. Lekarze nie dawali żadnych szans. Już miała przeżuty na wątrobę, płuca i kości.
Wyjaśniłem im jak i dlaczego działa Laminina.

Zaczęła zażywać:
- 10 kapsułek Lamininy
- 2 kapsułki Omega+++
- 2 kapsułki Digestive+++
- 3 tabletki Immune+++

Dzisiaj 07.04.2017r. przyjechała do mnie, oczywiście porusza się już bez problemu, wygląda i czuje się coraz lepiej. Próby wątrobowe bardzo dobre, część guzów na płucach zniknęło, a duże znacznie się zmniejszyły. Wrócił apetyt i sen. Przesypia całą noc bez problemu, nie poci się. Wcześniej kilka razy w nocy się budziła i zmieniała koszulę nocną. Nie ma wymiotów, wcześniej cokolwiek zjadła natychmiast zwracała. Lekarze w szoku. 3 miesiące wcześniej nie dawali jej szans.

Jest pełna wiary w całkowite uzdrowienie.
To niesamowite co laminina zrobiła w ciągu zaledwie 3 miesięcy !!!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Laminine a borelioza

Enaila o takiej treści otrzymałem od znajomego Ryszarda K. "Tadeusz opisałem tutaj mój przypadek Długo zwlekałem z wiadomością jak ...