poniedziałek, 27 marca 2017

Laminine działa na zwierzęta

"Moja Kora rasy Amstaf ma 11 lat i bardzo chore stawy.
Przy [poruszanie się jęczała. Nie dała się pogłaskać, bo ją bolało. Kora ma chore stawy głównie dlatego, że od małego była bardzo agresywna do innych psów i dlatego chodziła na krótkiej smyczy, bardzo rzadko miała okazję biegać luzem. Mam ją od roku i też chodziła na krótkiej smyczy. Na początku jak przyszła do mnie to kosztowało mnie leczenie pogryzionego psa, mandat na wezwanie innego psiarza.
Nawet jak była słaba i chora, a w zasięgu wzroku jak był inny pies, to znienacka potrafiła się zerwać i zaatakować psa a potem nie miała siły iść. Kiedy ból stawów nasilił się, ja stara i głupia podałam przez 3 dni z rzędu 100 Diklofenaku i przyprawiłam psa o krwotoczne zapalenie żołądka i jelit i o mały włos pies by zdechł.
Śmiało mogę powiedzieć, że żyje dzięki Laminine i wspomagających preparatów, bo lekarz nie dawał nadziei, że pies z tego wyjdzie.
Po kilku dniach, gdy ponownie zrobił wyniki krwi, był bardzo zdziwiony, że są tak rewelacyjne. Powiedziałam o Lamininie, ale machnął ręką i powiedział, abym nie podawała.
Jednak nie posłuchałam i podaje Laminine do dziś.
Kora ma chore serce, szybko się męczy, drży, więc podaje jej też OMEGA+++ sporadycznie IMMUNE+++ i DIGESTIVE+++, w zależności od potrzeb.
Przy chorych stawach jest bardzo ważna gimnastyka ruchowa. W niedługim czasie zaczęłam Korę spuszczać ze smyczy, jak nie było na horyzoncie innego psa, aby mogła pobiegać i rozruszać chore stawy.
O dziwo!! zauważyłam, że agresja Kory zniknęła. Inny pies w pobliżu Kory kilka metrów, a Kora nie atakuje, mało tego, potrafi pierwszy raz w swoim życiu bawić się z innym psem, bez względu na płeć??!!
Znajomi i starzy sąsiedzi, co znają Korę od małego nie mogę wyjść z podziwu i wręcz z niedowierzaniem mówią – KORA LUZEM ????? CZYŻ TO NIE CUDA ????
Dla takich efektów warto informować ludzi, że jest w końcu NATURALNY POKARM dla organizmu – LAMININE, aby mógł się SAM UZDROWIĆ."


www.iskrazycia.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Laminine a borelioza

Enaila o takiej treści otrzymałem od znajomego Ryszarda K. "Tadeusz opisałem tutaj mój przypadek Długo zwlekałem z wiadomością jak ...