czwartek, 26 kwietnia 2018

Laminine a choroba Parkinsona

2 przypadki działania Laminine przy chorobie Parkinsona.

Ada A:
"Osiem lat temu u mojego męża zdiagnozowano chorobę Parkinsona. Oczywiście lekarze przepisali mu leki, ale wydawało się, że jego stan się ciągle pogarszał. Do tego stopnia, że trząsł się cały czas, nie mógł chodzić bez pomocy. Był senny i mógłby spać do około 14 każdego popołudnia. 
Miał ogromne trudności z mówieniem, dlatego nie za bardzo chciał mówić, a kiedy to robił, trudno było go zrozumieć. Miał również wiele problemów jelitowych i cały czas musiał używać środków przeczyszczających. 
Zaczęliśmy używać Laminine dwa miesiące temu i chociaż na początku postęp był powolny, oto, gdzie mój mąż jest dzisiaj: mógł zmniejszyć o połowę dawkę leków a drżenie znacznie ustąpiło. Jego układ pokarmowy znowu działa bez żadnych środków przeczyszczających. Codziennie budzi się wcześniej i ma więcej energii. Jest w stanie lepiej chodzić i mówi o wiele więcej i wyraźniej. Laminina poprawiła również mój stan emocjonalny. 
Czuję się o wiele silniejsza, mam większą kontrolę i wiem, że jestem w stanie poradzić sobie z problemem opieki nad mężem. Fakt, że laminina w znacznym stopniu wpłynęła na stan męża, z pewnością ułatwiła opiekę nad nim. Jestem bardzo optymistycznie nastawiona do naszej przyszłości. Wiem tylko, że dzięki Laminine będzie coraz lepiej. Jestem bardzo wdzięczna za Laminine i LifePharm Global.

Emi S.:
"Kochani muszę się pochwalić cudowną wiadomością. Moja ciocia choruje na chorobę Parkinsona. Choroba ta, gdy postępuje przejawia się brakiem apetytu, problemy z jelitami i chory zaczyna rozmawiać nie na temat. 
Po tygodniu stosowania Laminine jest duża poprawa. Moja ciocia nabiera chęci do życia, powraca apetyt i co najważniejsze prowadzi rozmowę zupełnie logicznie. Kochani, to jest pierwszy tydzień, a już takie postępy – widać efekty. Laminine jest cudowna! Polecam każdemu. "

www.iskrazycia.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Laminine a borelioza

Enaila o takiej treści otrzymałem od znajomego Ryszarda K. "Tadeusz opisałem tutaj mój przypadek Długo zwlekałem z wiadomością jak ...