środa, 7 marca 2018

Laminine a schizofrenia


"Witam, Chciałam opisać działanie Laminine na przypadku mojego taty i mojej rodziny. Mój tata lat 80 miał prawdopodobnie schizofrenie paranoidalną nie było to zdiagnozowane ale wszystkie objawy na to wskazywały (oskarżał wszystkich o trucie, był zamknięty w sobie nie ufał nikomu, wiecznie przygnębiony i niezadowolony). 
Zaczął przyjmować Laminine w październiku 2015 w dawkach: 2 laminine rano,1 omega w południe,1 immune, 1 digestive i 2 laminine wieczorem. Już w grudniu dało się zauważyć poprawę samopoczucia: zaczął częściej się śmiać, żartować i przestał oskarżać oprócz tego sam zauważył poprawę fizycznego stanu zdrowia (bo oczywiście nie wierzył w to że ma problemy typu schizophrenia jak to w takich przypadkach bywa). W tej chwili cały czas przyjmuje te same dawki Laminine, pije 2L wody dziennie i nie przyjmuje żadnych leków (wcześniej miał problemy z nadciśnieniem i podwyższone tętno, narzekał również na słabe nogi w czasie spacerów musiał się co jakiś czas zatrzymywać bo go nogi bolały). 
Teraz zauważył poprawę siły w nogach i lepiej mu się śpi. 
Czyli same plusy :)Ja osobiście miałam problemy z egzemą, astmą i alergią. Zaczęłam brać Laminine w październiku 2015 w dawkach 2 Laminine rano,2 omegi,2 immune,1 digestive, 1 Laminine wieczorem. 

W tej chwili nie mam żadnych problemów, nie przeziębiam się, mój organizm szybko się regeneruje czyli nie odczuwam zmęczenia jak kiedyś i nie biorę żadnych leków Podaje 1 Laminine, 1 omegę i 1 immune córce 14 letniej, która również mi nie choruje. Mój mąż również profilaktycznie bierze 1 Laminine dziennie i nie choruje. Oprócz tego ograniczamy przyjmowanie cukru i dietę wzbogaciliśmy większą ilością warzyw i owoców. Oczywiście staramy się unikać chemii w żywności. Pozdrawiam wszystkich i życzę zdrowia :)"

Zapraszam na www.iskrazycia.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Laminine a borelioza

Enaila o takiej treści otrzymałem od znajomego Ryszarda K. "Tadeusz opisałem tutaj mój przypadek Długo zwlekałem z wiadomością jak ...