środa, 6 grudnia 2017

Laminine a RZS

Moja historia z Lamininą !

Od początku wierzyłam , że działanie lamininy ma sens i powinno mi też pomóc na reumatoidalne zapalenie stawów RSZ , które miałam jiuż od 14 lat Musiałam hamować to schorzenie, bóle i sztywnienie kolan , nóg i rąk 1 tabletką sterydową raz w tygodniu, więc brałam od lutego 2017: 4×Lamininy ( rano +  wieczorem) , 1 Omegę i 1 Immunę .Po miesiącu nie było zmian tylko przeszło zmęczenie i przybyło mi więcej energii. Po ok. 1 miesiąca dołączyłam do 4× Laminine , 1 × Omegę , 1× Immunę i 1 × Digestive przez 1,5 miesiąca . Po 3  miesiącach dawkowania Lamininy poczułam nasilenia boli w kolanach.Wtedy zwiększyłam dawki na 2 tygodnie po 5 Laminine +2 Omegi + 2 Immuny i 1 Digestive.  Nastąpiła regeneracja i odbudowa tkanek , tak myślę. Po 2 tygodniach znowu zmniejszylam dawki 4 Laminine , 1 Omegę i 1  Immunę. I tak biorę do tej pory  do listopada 2017 .Po 6 miesiącach w lipcu zmniejszyłam o połowę dzieląc na pół moją tabletkę sterydową jeszcze przez 5 tygodni ją     brałam a później zupełnie ją odstawiłam(po 14 latach zażywania,co wcześniej było niemożliwe) i  bóle nie powróciły. Laminina  zadziałała i osiągnęłam cel .

B.H.


www.iskrazycia.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Laminine a borelioza

Enaila o takiej treści otrzymałem od znajomego Ryszarda K. "Tadeusz opisałem tutaj mój przypadek Długo zwlekałem z wiadomością jak ...